Naše trnavské korene sme zapriahli v rámci tvorby novej grafickej identity pre Trnavské osvetové stredisko. Boli sme pozvaní do uzavretej súťaže, celkovo v zložení 4 súťažiacich, ktorá sa skladala z dvoch kôl.
Po prvom kole sme sa mohli na chvíľu radovať, keď sme sa dostali do užšieho výberu dvoch návrhov, napokon to však stačilo iba na druhé miesto.
My vám však odokryjeme náš návrh, ešte z prvého kola, ktorý sa nám páčil najviac (ejkejej grafický director’s cut). V druhom kole sme predkladali upravené návrhy loga, s takmer totožnou identitou.
Náš návrh bol založený na koncepte otvorenosti pre kultúru, keďže osvetové stredisko už 70 rokov podporuje rozličné kultúrne aktivity, ktoré by bez pomoci podobných stredísk možno už ani neexistovali.
Vychádzali sme pri tom zo samotných priestorov sídla TOS, ktorých fotky nájdete aj na osobitnom slide (pracovná verzia fotografií, ináč fotíme lepšie).
Hlavnou hviezdou návrhu však boli viac ako 100-ročné pôvodné dvere, ktorými prejdú všetci návštevníci osvety pri vstupe, pričom sme jeden z ornamentov dverí sme preniesli priamo do hlavnej ikony loga.