PixelZest

Zadanie: Vytvoriť názov, vizuálnu identitu a komunikačnú stratégiu pre nový projekt – moderný herný festival s presahom do technológií.

Riešenie:

  • Názov: Spojenie herného slova pixel a slova zest (citrónová kôra), ktoré sa odrazili do vizuálnej identity postavenej na symbole citrónu. Doplnený o claim ,,svieži festival hier a technológií”.
  • Vizuálna identita: Založená na sviežich farbách a tvaroch pixelového citrónu. Kombinuje moderné písmo spolu s pixelovými doplnkami.
  • Komunikačná kampaň: Primárne využíva kanály Facebook, Instagram a web. „Hardsell” jednotlivých zážitkov spojených s festivalom, zameranie sa na rodiny s deťmi a light hráčov.
    • Keďže festival bol nový, komunikáciu sme uchopili na najrozšírenejších kanáloch. Ľudí sme zbierali do Facebook udalosti, kde sme im prezentovali a vytvárali obsah na mieru.
    • Na Instagrame sme komunikáciu smerovali k mladšej cieľovej skupine v uvoľnenejšom a menej serióznom štýle.
    • Online kanály sme kombinovali vybranými offline plochami v meste Trnava.


Výsledky: S pomerne nízkym online mediálnym budgetom sme tak prevýšili stanovený cieľ 600 účastníkov prvého ročníka (počas oboch dní prišlo 1000 ľudí). Pre festival sme taktiež zastrešili tvorbu webovej stránky a fotoreport z podujatia.

Ukážky vybraných výstupov:

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Nevadí (spisovne neprekáža), preto sa môžete kedykoľvek a čokoľvek spýtať. Tlačidlo dole vás určite nesklame.