Zadanie: Vytvoriť názov, vizuálnu identitu a komunikačnú stratégiu pre nový projekt – moderný herný festival s presahom do technológií.
Riešenie:
- Názov: Spojenie herného slova pixel a slova zest (citrónová kôra), ktoré sa odrazili do vizuálnej identity postavenej na symbole citrónu. Doplnený o claim ,,svieži festival hier a technológií”.
- Vizuálna identita: Založená na sviežich farbách a tvaroch pixelového citrónu. Kombinuje moderné písmo spolu s pixelovými doplnkami.
- Komunikačná kampaň: Primárne využíva kanály Facebook, Instagram a web. „Hardsell” jednotlivých zážitkov spojených s festivalom, zameranie sa na rodiny s deťmi a light hráčov.
- Keďže festival bol nový, komunikáciu sme uchopili na najrozšírenejších kanáloch. Ľudí sme zbierali do Facebook udalosti, kde sme im prezentovali a vytvárali obsah na mieru.
- Na Instagrame sme komunikáciu smerovali k mladšej cieľovej skupine v uvoľnenejšom a menej serióznom štýle.
- Online kanály sme kombinovali vybranými offline plochami v meste Trnava.
Výsledky: S pomerne nízkym online mediálnym budgetom sme tak prevýšili stanovený cieľ 600 účastníkov prvého ročníka (počas oboch dní prišlo 1000 ľudí). Pre festival sme taktiež zastrešili tvorbu webovej stránky a fotoreport z podujatia.
Ukážky vybraných výstupov: